تابلو سازی

واحد تابلو سازی ماورا در حال حاضر کلیه فعالیت های طراحی، ساخت، نصب و ترمیم انواع تابلوهای فلکسی ، حروف برجسته، چلنیوم، لایت باکس و ... را به طور کامل انجام می دهد.


تیم طراحی و اجرا ضمن ارائه ایده های مناسب و خاص سفارش دهنده، امکان ساخت و نصب با کیفیت و تضمین شده محصولات خود را توسط اپراتورها و تجهیزات حرفه ای، فراهم نموده است و جهت اطمینان خاطر مشتریان سمپل طرح نهایی را در صورت درخواست اجرا می نماید.
 

ما ادعا داریم که در زمینه ساخت و تعویض تابلو های فلکسی حرف هایی برای گفتن داریم ...

برای ادعای خود نیز دلایلی داریم....

1- از آنجا که خدمات چاپ را خودمان انجام می دهیم و مانند بسیاری از تابلو سازها چاپ را به شرکت های دیگر واگذار نمی کنیم از کیفیت چاپ و اجناس استفاده شده اطمینان داریم.

2- هرچند که تمامی دستگاه های چاپ بنر و فلکس توانایی چاپ فلکس را دارند ولی بعضی از این دستگاه ها با تمرکز بر روی چاپ فلکس که معمولا سرعت چاپ پایین تری دارند و ما بقی با تمرکز بر روی چاپ بنر که عموما سرعت بالایی دارند ساخته می شوند و ما از دستگاهی که ویژه چاپ فلکس است استفاده می کنیم.

هر چند که این مرکز علاوه بر دستگاه فوق مجهز به یک دستگاه فوق صنعتی چاپ بنر با قابلیت چاپ 2000 متر بنر در شبانه روز و یک دستگاه چاپ اکوسالونت با قابلیت چاپ با کیفیت بالا و تا عرض 320 سانتی متر را می باشد.

3- جوهرهای استفاده شده در این مرکز از جوهر های مرغوب بازار بوده و دارای ماندگاری بالای رنگ می باشد و رنگ آن در برابر تابش آفتاب مقاومت ، دوام و ماندگاری مطلوبی دارد .

4- علاوه بر جوهر، فلکس استفاده شده در چاپ تابلو های فلکسی نیز تاثیر به سزایی در زمینه ماندگاری رنگ تابلو و همچنین عبور نور از خودش دارد. از این رو ما از فلکس اور (EVER) کره که یکی از برندهای معروف در این زمینه می باشد استفاده می کنیم. از خصوصیات این فلکس می توان به بافت 500*1000 ، ضخامت 20 انس آن و درخشندگی و مقاومت آن اشاره کرد. شایان ذکر است در بازار فلکس های متعددی با نام فلکس کره ای موجود می باشد که کیفیت های مختلفی دارند. لذا صرف نام فلکس کره ای دلیلی برای مرغوبیت فلکس نمی باشد.

5- این امکان در ماورا وجود دارد که قبل از چاپ نمونه کار جهت تطبیق رنگ ها و کیفیت چاپ در اختیار مشتری قرار گیرد و در صورت تایید چاپ نهایی صورت گیرد.

6- از همه مهمتر آنکه ما همواره سعی کردیم تا خوشنام شویم و هم اینک تلاش می کنیم تا خوشنام بمانیم و از این رو حاضر نیستیم کیفیت کار خود را فدای قیمت کنیم. و به یک جمله اعتقاد داریم و آن این است که: برای کار خوب همیشه مشتری هست...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تابلو سازی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 مهر 1394برچسب:چاپ بنر,قیمت بنر,دستگاه چاپ بنر,چاپ,مش,وینیل,کارت ویزیت,چاپ دیجیتال,تابلو,تابلو فلکس, | 16:20 | نویسنده : احد طهماسب پوریان |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • محفل عباس